Gå direkte til innholdet

Generelle forretningsbetingelser

Vilkår og betingelser for tjenester

Generelle forretningsbetingelser

Generelle betingelser for bruk av tjenestene som tilbys av Walters Service AS

Vennligst les vilkårene nedenfor før du bestiller tjenester fra saksesliping.no. Ved å bestille tjenester fra Walters Service AS godtar du de generelle vilkårene.

Walters Service AS

Dalsveien 89
4634 Kristiansand

Organisasjonsnummer: 929 308 824

macuwa77@gmail.com

1. Generell informasjon

Walters Service AS utfører slipetjenester gjennom bestillinger på www.macuwa.com . Walters Service AS henter også sakser og kniver fra kunder i Kristiansand S og omegn for større kvanta, sliper og returnerer til kunden. Kunder kan også sende inn sakser og kniver for sliping via vårt saks- og knivinnleveringssystem.

2. Omfanget av disse vilkårene

Følgende generelle betingelser gjelder for alle kontraktsforhold inngått med Walters Service AS på nettsiden saksesliping.no.

3. Bestillingstjenester

Alle tjenester som tilbys av Walters Service AS representerer en uforpliktende bestillingsforespørsel fra kunden.

Dersom du ønsker å bestille en eller flere tjenester fra Walters Service AS, må du fylle ut et bestillingsskjema med nødvendig informasjon.

o Bestillingsprosessen fullføres av kunden ved å bruke knappen "Send bestilling".

o Dette trinnet representerer kundens intensjon om å inngå en kontrakt som Walters Service AS kan akseptere innenfor de angitte åpningstidene.

Walters Service AS bekrefter bestillingen ved å sende en bekreftelsesmail.

Walters Service AS arkiverer kontrakten og sender ordredata og kontraktsbetingelser til kunden på e-post. Walters Service AS lar kunden gjennomgå og lagre avtalevilkårene i et reproduserbart format hvis og når kontrakten inngås.

4. Vilkår for priser, betaling og levering

Prisene oppgitt ved bestilling gjelder.

Walters Service AS aksepterer alle betalingsmåter oppført på nettsiden; Dette inkluderer i dag Klarna, Vipps og Bill. Dersom tjenesten er forhåndsbetalt ved bestilling, vil beløpet bli reservert på valgt betalingsmåte inntil tjenesten er utført eller bestillingen er gjennomført.

Tjenesten vil bli utført innen avtalt tid som bekreftet i kontrakten. Ved bestilling av slipetjenesten fra Walters Service AS per post, sendes fraktkonvolutten som regel samme virkedag dersom bestillingen legges inn før kl 14, eller påfølgende virkedag dersom bestillingen legges inn etter kl.

Ved bestilling av saks eller knivsliping på nettsiden kan du velge mellom forsikret eller uforsikret frakt.

o Du betaler for forsikret frakt. Frakttjenesteleverandørens fraktbetingelser gjelder.

o Med gratis frakt påtar Walters Service AS seg intet ansvar for skader og/eller tap forårsaket av frakttjenesteleverandøren. Frakttjenesteleverandørens fraktbetingelser gjelder også her.

5. Tjenesten anses som levert når kunden har mottatt skjæreverktøyene tilsendt. Dersom kunden har en klage på arbeidet, kan han klage, se punkt 7.

5. Avbestillingsregler

Du har rett til å trekke deg fra denne kontrakten innen 14 dager uten å oppgi noen grunn. Angrefristen er 14 dager fra den dagen kontrakten er inngått. For å utøve angreretten din må du varsle oss på e-post:

Walters Service AS

E-post: macuwa77@gmail.com

KONSEKVENSER AV KANSELLERING

Hvis du kansellerer denne kontrakten, må vi refundere deg alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert fraktkostnader, umiddelbart og senest fjorten dager fra dagen vi mottok kanselleringsinstruksjonene. Tilbakebetalingen vil skje med samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen, med mindre annet er avtalt. Det påløper ingen gebyrer for denne transaksjonen.

Dersom du har bedt om at tjenestene starter i angrefristen, må du betale et beløp tilsvarende tjenestene som er levert frem til det tidspunktet du ga oss beskjed om ditt ønske om å benytte angreretten for denne kontrakten. Dette beløpet representerer den forholdsmessige verdien av de totale tjenestene for denne kontrakten.

6. Ansvar

Walters Service AS er kun ansvarlig overfor kunder og leverandører ved forsett eller grov uaktsomhet. Dette gjelder også skader som rammer kropp eller helse og som skyldes grov uaktsomhet eller forsett. Walters Service AS er kun ansvarlig for materielle og økonomiske skader forårsaket av grov uaktsomhet og forsett dersom Walters Service AS har misligholdt en vesentlig kontraktsmessig forpliktelse, men kun i den grad det forelå påregnelig og typisk kontraktsmessig skade på tidspunktet for kontraktsinngåelsen. Vesentlige kontraktsforpliktelser er forpliktelser som kjennetegner oppfyllelsen av kontrakten slik den tilkommer kunder og leverandører. Kundens lovpålagte garantikrav påvirkes ikke av disse ansvarsbegrensningene.

7. Håndtering av klager

Walters Service AS vil behandle klager i henhold til faglige standarder. Dersom kunden ønsker å klage, kan han gjøre det ved å bruke ovennevnte kommunikasjonsmidler og adresser/numre eller muntlig. Rettidig behandling er garantert.

Walters Service AS
Dalsveien 89
4634 Kristiansand

saksesliping@gmail.com

8. Tvisteløsning

Klager må rettes til selger innen rimelig tid, se punkt 7. Partene bør forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke fungerer, kan kjøper kontakte forbrukervernkontoret for voldgift. Forbrukervernkontoret kan nås på 23 400 600. EU-kommisjonens klageplattform kan også brukes hvis du ønsker å sende inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er en forbruker som bor i et annet EU-land. Klagen kan sendes inn her: http://ec.europa.eu/odr .